Yunan Usulü Kabak ve Patlıcan Kızartma (Videolu Anlatım)

Kalispera!

Yunanistan'a yolu düşüp en az bir kere bu tadı tanımış herkes aynı şeyi söyler: "Biz de kabak, patlıcan kızartıyoruz ama ne yapıyor bu Yunanlar da böyle güzel oluyor?" İşte bu sorunun cevabını vermeye geldim eeey ahali :)

Arada yazıyorum şu an Yunan mutfağından tarifler paylaştığım bir Youtube kanalı açıverdim, yine Melerence isminde. Bir de bazı Türk yemeklerini de Yunanca olarak anlatıyorum, kültür elçisi tadında :p 

İşte sayın okurcuğum, geçenlerde hem bu tarifi yaptım, hem de sırlarını anlattım. Videoda o meşhur çıtırlığı yakalamak için 3 farklı yöntem görecek ve bir kolay sos tarifi bulacaksınız.





Bu arada, eğer Yunanistan'dan tadı damağınızda kalan bir yemek veya meze varsa da bana yazarsanız, en kısa zamanda onun için de bir video patlatmaktan çok mutlu olurum.

Not: Resmen birkaç gün sonra MART GELİYOOOR, smayl piliiz. :) 

Melo

Yorumlar

Popüler Yayınlar