Portakallı Stick Çay?

Başlığa bakınca tam olarak anlaması zor olabilir ama, Hollanda'nın en büyük marketlerinden biri PLUS'te rastladığım ürün tam olarak buydu,"portakallı stick çay". 

Alışık olmadığım veya daha önce hiç görmediğim ürünleri kurcalamayı, yeterince anlayabiliyorsam alıp denemeyi ve elbette buraya yazmayı pek seviyorum. Öyle çok büyük bir icattan bahsetmeyeceğim sizlere bugün, ama yine de bu stick çay beni gereğinden fazla etkiledi. :) Bir de mis gibi portakal kokusu olunca, bloğa da yazmak istedim.

Olay bu aslında. Bildiğimiz sallama çaylara bir alternatif getirmiş adamlar, stick çay yapmış. Hollandaca "sinaasappel" kelimesinden anladığımız üzere, bir de kalkmış bunu portakallı yapmış. Bence ortada yeterince mutluluk sebebi mevcut sayın okur.


2 Euro gibi bir fiyatı olan poşette 15 adet "çay çubuğu" var ve gümüş rengi gövde, bükülebilen sertlikte bir maddeden yapılmış.


Yapacağınız şey çok basit, çay çubuğunuzu sıcak suya oturtup biraz demlenmesini beklemek. Hem paketi açınca, hem çubuğu sıcak suya koyunca çıkan ferah portakal kokusu da ayrı güzel. Nedense çok sevdim ben bu olayı, garip bir mutluluk veriyor, çubukları bardaklara atıp duruyorum bu ara. :) Bir de şahsen ilk defa görünce, bloğa da yazmak istedim. Hem de portakallı çay görürseniz kaçmayınız, çok güzel bir aroma veriyor çaya. 


Bir de son günlerde "limon aromalı makaronlu çay" görüyorum devamlı, olur da yenilik arayışım manyarsa deneyip yazarım efendim.Yarınlar hep dünden güzel olsun. :*

*

Yorumlar

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar