1 Fotoğraf, 1 Hikaye #6

1 Fotoğraf 1 Hikaye'nin 6. hikayesi için, belki de hayatımın en güzel yazından bir kare seçtim. "Yaşamaktan" başka hiçbir şey düşünmeden geçirdiğim günlerden bir gün, huzurun ne olduğunu anladığım bir zaman, sevdiklerim ile birlikte, masmavi yerlerde... Yollarda, Selanik'ten Halkidiki'ye.


Sabah erkenden kalkıp yavrucuk ile Halkidiki'ye gitmek üzere yola çıkmıştık. Ben ki bir kahvaltı bağımlısı; sabah zorla frape almaya gönderilmiş, ortama ayak uydurmak durumunda kalmış, sabahın köründe buz gibi frapeleri götürmüş, "raconuna göre fazla hızlı içtiğim için" yine azar yemiştim. Nasıl bizde "Seni Seviyorum" yazan klasik yastıklar-ayıcıklar varsa, Yunanistan'da da "Sagapo" yazanları var; ayrıntılara gözümü dikip gülümseyerek yaşadığım o birkaç gün... Mavi-yeşil yollardan geçerek Halkidiki'ye varmış, bir görünüp bir kaybolan güneşe rağmen pek mutlu olmuş, akşam güneşinin en güzeline orada - o gün dokunmuştum. Ne diyeyim; yaşasın iyi insanlar, yaşasın mavi denizler, yaşasın güzel ülkeler...

*

1 Fotoğraf, 1 Hikaye #1

1 Fotoğraf, 1 Hikaye #2


1 Fotoğraf, 1 Hikaye #3

1 Fotoğraf, 1 Hikaye #4





Yorumlar

Popüler Yayınlar