Limon Kokulu Çöp Poşeti

Hoi,

Nasılsınız? Ben iyi ve yoğunum, bu aralar pek yazamadım değil mi... Günler fazla koşturmalı geçse de, aklım Melerence'de bir yandan, elimden geldiğince yazmaya gayret ediyorum ve sizlerden yazanları okuyorum sıkça.

Başlığa gelirsek, bugün eve alınan çöp torbasından bir tane çıkardım, önce üstündeki desenler çok hoşuma gitti klasik siyah değil diye. Ardından etraftaki hoş kokuyu anlamaya çalışırken, poşetin buram buram limon koktuğunu farkettim. Büyük ihtimalle yeni çıkan bir ürün değildir veya aranızda bileni çoktur; fakat gide gele poşeti koklayınca ben bunu bir yazayım dedim. :) Fikir olarak da çok hoşuma gitti, klasikleşmiş şeylere başka açılardan bakmak ne güzel...



Bu da böyle hoş bir tavsiye olsun. :)

Görüşmek üzere,
Melis

*

Yorumlar

Popüler Yayınlar