Postane, İstanbul, Noel, Yeni Yıl

Bugün, benim için çok mutlu geçti: İstanbul'da hava müthişti, hem soğuk hem güneşli... En sevdiğim yerlerden Sirkeci taraflarına gittim ve ikinci posta yılbaşı kartlarımı postaladım. Malum, su gibi geçen bir yılın sonuna sayılı gün kaldı artık. 

İlk seferde 7, bu defa 8 kart atarak bu yılki ekşınımızı bitirmiş olduk, bakalım ne zaman varacaklar... Zira, Atina'dan Şırnak'a geniş bir adres yelpazem var bu yıl. :) Öm ne diyordum, postanenin ardından Galata Köprüsü'nden tünele ve oradan Taksim'e, Sismanogleio Megaro'ya geçtim; bugün Noel & yeni yıl kutlamamız vardı. Bu arada bir kitapçının vitrinini kaplamış Orhan Pamuk'un yeni kitabına bakındım, şu an okuduğum Masumiyet Müzesi bitince hemen ona davranma kararımı pekiştirdim.


Güzel, sıcacık yeni yıl hisleri içinde, parıl parıl ağaç önünde fotoğraf çektirdik, Aggeliki, Xrusa, Anna ve diğer tüm arkadaşlar ile hediyeleştik, şahane şeyler yedik. Noel çöreğini kestik; her ne kadar içinde gizlenmiş flouri bana çıkmasa da, ben Xrusa'nın dediği gibi aşkta şanslı olma butonuna basıyorum. :P Öyle böyle derken, güzel dileklerle vedalaştık ve Yunanca versiyonu ile "Seneye görüşürüz." diyenlere saldırdık, bugün de böyle bitmiş olduu... Mutluluklar bizimle olsun; şimdiden iyi yıllar, altın yıllar!


*

Yorumlar

Popüler Yayınlar