2014'ün Son Günü ve Dilekler

Selamlar!

Tüm ailenin evde olduğu, güzel bir kahvaltıdan sonra büyükçe bir kupa çayımı alıp, bir de Frank Sinatra açıp bilgisayar başına geçtim (siz de aşağıdan müziği açar okursanız şahane olur sanki). Zira bugün 2014'ün son günü! Ben hem heyecanlı, hem çok duygusal hissediyorum yılın son gününde. Bir bakalım 2014'te neler olmuş...



Çok şükür ki, 2014 adeta benim yılımdı. Önceleri hayal bile edemeyeceğim güzellikte şeyler yaşadım, çok sevdiklerimle çok güzel ülkelerde bulundum, unutulmaz anılar biriktirdim, 4 ay Hollanda'da yaşadım, Yunanistan'da yine tarifi imkansız güzel günler geçirdim, şu an çalışmasam da güzel bir şirkette işe girdim, tecrübeler edindim. Belki bu yüzden, 2014 benim için dünyanın ennn hızlı geçen yılı oldu. Hakikaten daha dün gibi geçtiğimiz yılbaşı gecesi. Her ne kadar tüm bu saydığım güzellikler bana "havadan" gelmemiş olsa da -zira gece gündüz çalıştım- elbette bol teşekkür ve şükürlerimi gönderiyorum bunlara müsaade eden güzel güce. 

İtiraf etmek gerekirse 4 rakamını sevdiğim için, belki de çift sayıların pozitifliği nedeniyle, 2014'e karşı anlamsız bir güven içindeydim, ne mutlu ki yüzümü kara çıkarmadı. Buna karşın, normal şartlarda 2015'te üniversiteden mezun oluyorum, aklımdaki birçok planı harekete geçireceğim, hayatımın oldukça değişeceği bir yıl olacağını biliyorum; tüm bu nedenlerden dolayı 2015'ten de beklentim büyük. Dilerim hepimiz için müthiş mutlu, başarılı, elbette sağlıklı, hayatın anlamına sevgiyle kafa yoracağımız, güzel günler göreceğimiz, yaşamımızı düzene sokacağımız, kendimizi daha iyi tanıyacağımız bir yıl olur. Hayallerimiz yaşamımız olur dilerim.

Şimdi gidip akşamki yılbaşı menüsünün mezelerini halletmem gerekiyor sayın okur; her şey geçici, mutlu olun n'olur. :)

Seneye görüşürüz. :P

Melis


Yorumlar

Popüler Yayınlar