#Gün68 : Ağustos'un Son Günü

Gün 68 : Ağustos'un Son Günü

Zaman, ölümden sonra, dünyanın en garip ve en gerçek olgularından biri sanırım. Geçiyor da geçiyor... 

Onca resim var gözümde, geçen ay yaşadığıma yemin edebileceğim. Ama aylar, yıllar geçmiş... Böyle geçiverecek hayat da işte. Ne mutlu ki küçük mutluluklarla az da olsa doyuruyor bizi bu süreç.

Bugün Ağustos'un son günü. Tersini isteyenler de çok; fakat ben zamanın bir an önce geçmesini diliyorum. Önümüzdeki iki yıl içinde, şayet hayatta olursam, yaşamım baştan aşağı değişecek sanırım. Önemli dönemeçlerle çevrili bir yol var ayaklarımın ucunda. Zorlukları olacak tabii ama, güzelliklerine odaklandım, çalışıyorum... 

Son üç-dört yıldır sonbaharı daha çok sever oldum; bu yüzden mutluyum. Okulumun son yılı iki hafta sonra başlıyor; bu yüzden çok fena mutluyum! "Yeni hayat" yaklaşıyor; bu yüzden en mutluyum... Her şeyin en güzeli olsun dilerim, hak edilen ne ise, hayat sunsun dilerim. 

Eylül ayında, herkese bol şans, şefkat, hayalleri gerçeğe dönüştürme, çok çalışma diliyorum. Hoşçakal Ağustos, güzelliğinle git...



*

Yorumlar

Popüler Yayınlar