#Gün54 : Çalışırsın ve yollar bir bir açılır...

#Gün54 : Çalışırsın ve yollar bir bir açılır...

Selam, ben artık Hollandaca konuşan bir insanım! :) 

Tamam, bir günde olmadı tabii bu; ama çok beğendiğim gramer kitabından sonra baya diyaloglar kurmaya başladım, telefonda da konuştum bir kere, voho! :) Her ne kadar gidecek çok yolum olsa da, artık o "ilk kilit" açılmış gibi hissediyorum. Hangi kelime sıfattır, nerede ne olmalı, neden başa gelmiş vesaire anlamaya başladım. 

54. günümün mutluluğu ise, konuyla bağlantılı olarak, 30 soruluk alıştırmamı full doğru yapmam oldu. :) Baya baya mutlu etti beni sonuç, kendine kendime şöyle dedim: "Çalışırsın ve yollar bir bir açılır." 




Çalışmaz, sadece isteyip-şikayet edip durursan, kadere sataşıp durursun bir ömür...

Denildiği gibi; hayal edebiliyorsanız, gerçektir...

Oturun bir sohbet edin kendinizle; ne istiyorsunuz bu hayattan? Ne olmayı, nasıl olmayı, nerede olmayı hayal ediyorsunuz? Ardından bu hedefe ulaşmak için ne adımlar atılmalı, onu düşünün. Sonra da... Atın, olsun.

*



Yorumlar

Popüler Yayınlar