#Gün52 : Dostluk

Gün 52 : Dostluk

Bugün sabah 7 gibi eve geldim. Gianna'yı Selanik uçağından alıp aktarması için bekledik, planlar, hayaller, sohbetler yarattık. Çok sevdiği simitten yedik, illa ince belli istediği bardakta çay içtik. Yorgunluk güldürmeye başladı en son, biraz sızıverdik oracığa, sonra ben o meşhur kapıdan yolladım kızımı.

Ntiana'nın düğününden fotoğraflarımızı da getirmiş ki, düğünü yazacağım vakit bulunca. Bir de Liana bir milyonuncu magnetimi göndermiş yine, yerlerini buldu onlar da; öyle karşılıklı magnetleşiyoruz biz, onların bütün buzdolabını ben kapladım, hehe. :)

Derken, bu günün mutluluğu geceden, sabaha, akşama doğru yayılarak devam ediyor; hayat güzel sanırım!

*

Bir de şu dış hatlar gelişe karşı bir hassasiyetim var ki sormayın... O kadar güzel mutluluklar yaşanıyor ki, oturup izleyesim geliyor sabaha kadar.

Güzel insanlar, güzel olaylar, bazen ise tam tersi... 

Güç veriyor hayallere olan yolda, vaktimiz olduğunca, hakkımız olan neyse, onu yaşamak dileğiyle.

*


Yorumlar

Popüler Yayınlar