#Gün46

Gün 46 : Duvarları yıkacak bir şey yap.

Çoğu hiçbir şey bilmeden, sadece "biliyor" gibi. Duvarlar, -malı'lar... Ne güzel laftır; doğru veya yanlış yok, toplumun kabul edip etmedikleri var. Yık duvarları, sadece kalbini dinle.

Veee... Ben de uzun zamandır istediğim bir seyahatı planladım, tatile gidiyorum gençler! Nereye mi? Şırnak'a! :)

Yıllarca bizlere televizyondan gösterilen safsatayı yıkıp geçmeye gidiyorum. O kadar heyecanlıyım ki; Melerence'de yazacağım her şeyi. Ekim sonu gibi planlıyorum bakalım! Tabii öylece çantamı alıp gitmiyorum... Benim kardeşim diyeceğim arkadaşım Bişenk Şırnaklı, şimdi Diyarbakır'da okuyor. Önce Diyarbakır'a, sonra hayallerin hayali Mardin'e ve oradan Şırnak'a. Her şey iyi giderse plan budur; uzun zamandır bu kadar heyecanlanmamıştım bir şeye. Takipte kalın, Melerence yollarda!.. :)


Yorumlar

Popüler Yayınlar