#Gün45 : Hayaline doğru büyük bir adım at.

Gün 45 : Hayaline doğru büyük bir adım at.

Ne çok hayal taşıyoruz içimizde... Tanrı gücenmezse, ben onlara "plan" demek istiyorum. 

Liseden beri, üniversiteyi kazanıp Erasmus'a gitmeyi hayal ederdim. Üniversiteyi kazandım, 2,5 yıl geçti, ben hep bu hayale koştum... Allah herkese bu histen bol bol versin ki, bir hayaliniz için çok uzun zaman uğraşıp, sonunda olduğunu görmek, o hayali yaşamak çok güzel, motive edici bir his. Bu da böyle oldu benim için; ama gerçekten çok ve aşkla çalıştım.

Her ne kadar bazen devreye "şans" faktörü de girse, son zamanlardaki en büyük hayallerimden biri gözüme kestirdiğim master bursunu almak Hollanda'da. Takip edenler bilir, zaten bir süredir Hollandaca çalışıyorum ve o zamana dek nispeten akıcı konuşmayı planlıyorum bakalım. Nazar değmesin ama, günlerdir IELTS için de güzel adımlar attım, listening biraz "haydi bakalım" ama, olacak bu iş kısmet ise. :)

Bugün bu hayalime, planıma yardım edecek bir adım atıp, hiçbir yerde bulamadığım kitabı Taksim'de buldum ve hemen çalışmaya başladım.



Lisan öğreniminde elinizde bir program olması çok önemli gerçekten, ne zaman, hangi konuyu öğreneceğinizi bilmek çok yardımcı oluyor. Bu yüzden var olan birikimimle bu kitaptan bir bir bitire bitire gideceğim üniteleri. Dilerim seneye bugün valiz topluyor olurum... 

Haydi, hayalinize doğru büyük bir adım atın!

*



Yorumlar

  1. Merhaba,
    Kitabi Taksim'de nereden aldiniz acaba?

    YanıtlaSil
    Yanıtlar
    1. Selamlar,
      İstiklal Caddesi üzerinde Mephisto Kitabevi var, oradan aldım ve çok memnunum.

      Sil

Yorum Gönder

Popüler Yayınlar