Gün 60 : Melerence Okurlarına Teşekkür

Gün 60 : Melerence Okurlarına Teşekkür

Selamlar!

60. günümün mutluluğunu bana sizler verdiniz. 

Bugün Melerence'yi tam tamına 30.000 kişi okudu. :)

Blog dünyasında eğer tek, belli bir konu üzerine yazıyorsanız ve sürekliliği, kaliteyi sağlayabildiyseniz, okunma sayısı nispeten daha hızlı artacaktır. Fakat benim gibi "her telden, bence" yazıyorsanız, eh, biraz daha yavaş olacaktır; ancak nokta atışı yapanlar bulur bloğunuzu.

Buna rağmen bu güzel sayıya ulaştığımız için çok mutluyum. Melerence artık benim çocuğum gibi oldu, yaşadığım her şeyi ona uyarlamaya çalışıyorum, otomatik, garip bir şey bu.

Tam 30.000'i yakalayayım dedim ama, 30.001 oldu! :) Öyle bir sistem olsaydı 30.001. kişiye bir ödül falan ayarlardık ama maalesef göremiyoruz. :P

*

Bugüne dek birçok konuda, birçok mail aldım ve elimden geldiğince yardımcı olmaya, fikrimi paylaşmaya çalıştım. Her bir mailinizde, geri dönüşünüzde çok mutlu oldum ve inanıyorum ki bundan sonra da güzel gidecek her şey.

Teşekkür ederim.


Sevgiyle,

Melis



Yorumlar

Popüler Yayınlar