Gün 59 : Hollandaca Adımları

Gün 59 : Hollandaca Adımları

59. günümdeki mutluluğum saatlerce, çok keyif alarak çalıştığım Hollandaca'm oldu. Günden güne açılıyor düğümler; lisan öğrenmeyi gerçekten çok seviyorum. 

Bir lisan öğrenme sitesi diyor ki: Günde 3 saat bir dile çalışırsanız, 1 yıl sonra akıcı şekilde konuşabilirsiniz. Hollandaca ile ilgili hedefim, her şey iyi giderse yüksek lisansa kadar -ki bu bir yılımız var demek- çok çok akıcı olmasa da, hemen her işim için güzelce konuşacak şekilde konuşabilmek. Sürekli radyo dinliyorum ve internet üzerinden, gramer kitabından, sitelerden çalışıyorum. Bir de Nicole ile arada Hollandaca-Türkçe ders yapıyoruz, o da çok yararlı oluyor. İnternet o kadar mükemmel bir şey ki, "bulamadım, öğrenemedim" rafa kalktı artık.

Hollandaca öğrenmek isteyenlere tavsiyem ise şu site;

http://www.learndutch.org/

Çeşitli sosyal ağlarda hesapları var ve önce video dersi izleyip, sonra testini çözebiliyorsunuz. Çok sevdim!

Görüşmek üzere diyelim,

Doei!

Yorumlar

Popüler Yayınlar