Gün 56 : Sonunda bitti! Galiba.

Gün 56 : Sonunda bitti! Galiba.

Efendim, Erasmus süreci başladığında, "başıma geleceklerden" habersizdim. Tamam, bir iki söylediler ama, bu kadarını beklemiyordum. Kağıtlar, belgeler, olmamalar, tekrar getirler; bugün deyim olarak değil, gerçekten koştum İletişim Fakültesi-Akademik İlişkiler arasında.


Bunlar bugün Akademik İlişkiler'e verdiğim belgeler. Bundan sonra bir de bizim fakülteye verdim bir tomar... Dilerim her şeyi kabul ederler, zira artık işten izin alacak halim kalmadı Tanrıcığım, duy sesimi.



Tüm bu koşturma bitip, kadına on beş kere "Tamam, daha benim yapacağım bir şey yok, dimi? Dimi ya? Dimi??!" diye sorduktan sonra, kendimi adeta sekiz yıllık hazırlıktan sonra ÖSS'den çıkmış, ilk tercihime kabul edilmiş gibi hissettim. Şu an geriye kalan tek şey (öyle sanıyorum ki) kendi fakültemce ders eşleştirmelerimin kabul edilmesi ve sisteme işlenmesi. Haydi canlarım, son bir gayret!

Dualarınızı "Melerence" başlığı altında beklerim. VOHO!

*


Yorumlar

Popüler Yayınlar