100 Mutlu Gün #Gün19

19. gün, diğer günler gibi yine çok mutlu etti beni; sanırım ben tam bir anıseverim.

Gün 19 : Koleksiyon yap, anılar biriktir.

Birçok yazıda belirttiğim gibi, bana gittiğim yerleri, edindiğim tecrübeleri hatırlatan hemen her şeyi saklıyorum. Bu yıl Selanik'e gittiğimde ise, aklıma çocukluk yıllarımda yaptığım bir koleksiyona geri dönmek geldi; gittiğim yerlerden aldığım peçeteleri tekrar biriktirmeye başladım, arka taraflarında küçük notlar ve tarihler ile...

29 Nisan 2014: Selanik'te koleksiyona başlamaya karar verdiğim ilk peçete şahane bir souvlakiciden.



Selanik'ten Amsterdam'a dönerken, hayatımın en güzel yolculuğundan.


Hollanda'nın en eski ve en meşhur fast food markalarından biri olan FEBO'dan. 


Okul ile gittiğimiz bir case day'den.


Hollanda Meclisi'ni ziyaret gününden, Hollanda'da yine çok popüler bir mekan.


Ayrıca yazacağım, Yunanistan'ın en ünlü kafe zinciri Mikel'den; internet sitelerinden aldığım bilgiye göre şu an 99 şubeleri var.



*

Yorumlar

Popüler Yayınlar