100 Mutlu Gün #Gün6

Farklı bir kültür, dört farklı lisan arasında geçen günler, yeni dünyalar, yeni insanlar, yepyeni bakış açıları... Yakında tekrar ve daha uzun (çok uzun) süreli gitme ihtimalim var Hollanda'ya. Tabii bu durum kuvvetli ve istikrarlı bir çalışma gerektiriyor, bu nedenle altıncı güne toparlanma ve değişim ile başladım.

Gün 6 : Yaşam alanını yeniden yorumla.

Ben işe, en çok vakit geçirdiğim alan olan odamdan başladım. En önemli olan ise eşya sayısını azaltmaktı. Ben ki, "ıvır zıvır insanı" Melis, yeni bir düzenleme ve sadelik getirdim odama. Fakat dört bir yanda gittiğim ülkelerden anılar, kartpostallar ve bana mutluluk veren renkler varlığını sürdürmeye devam ediyor. İşin özü, yenilenme süreci başlamıştır. :)

Anılar demişken, bu da buzdolabının hali. 

Ne diyeyim; mutluluk. :)


*


Yorumlar

Popüler Yayınlar