100 Mutlu Gün #Gün3

Ve her gün daha çok sevdiğim bir mutluluk projesi... Bugün üçüncü günüm!

Bugün benim için oldukça özel bir mutluluk ile geçti. Her ne kadar çok küçük bir katkı olsa da, bir şekilde birilerinin yüzünü güldürebilme fikri içini ısıttı hepimizin...

Gün 3: İnsanlara yardım et.

Keti ile kıyafet, ayakkabı gibi ihtiyacımız olmayan - temiz eşyalarımızı toplayarak, durumu olmayan kimselere yardım eden bir depoya götürdük bugün. Dediğim gibi, her ne kadar küçük bir katkı da olsa, dilerim sağladığı mutluluk büyük olur.


Ben birkaç bluz; Keti ise ayakkabı, kıyafet ve küçük bir valiz götürdü. 



Tertemiz paketledik eşyaları, yola koyulduk.


Kledingbank'ın içinde iş başında, kibar hanımefendiler ve bir sürü kıyafet - ayakkabı vb. vardı. Buraya bırakılan tüm eşyalar sahiplerince hediye ediliyor.


Depo girişinden ve içeriden birer kare ile...


*

100 Mutlu Gün'ün üçüncü günü de böyle geçti, yarını sabırsızlıkla bekliyorum. 

Tavsiye ve sevgi ile,

Melis

Yorumlar

Popüler Yayınlar