Kahvaltıda balık kızartmak?

Genelde sabah daha soğuk oluyor; fakat bugün çok güzel bir hava vardı Hollanda'da, 21 dereceye kadar çıktı sıcaklık. Lakin hava soğuk da olsa, çoğu zaman üstümü giyinip dışarıda yapıyorum kahvaltımı. Yemyeşil bir manzaraya bakıp kuş seslerini dinleyerek güne başlamak çok güzel oluyor. Fotoğraf bugünden...



Bu, klasik Melis kahvaltılarından bir kare; fakat asıl ilginç olan bugünün sabahına nasıl uyandığım idi. Kızarmış balık kokusuyla uyandım çünkü.

Evet, bir Vietnamlı ile aynı yerde yaşamanın en zor yanı bu sanırım. Ben 8'de kalkıp mutfağa gittim, sen ne arada uyandın, balık kızarttın da yiyorsun şekerim? :( Karşısında da Bhutanlı oturuyor, onun zaten fix yediği şey, pirinç pirinç ve pirinç.

Ben kahvaltı tabağımı hazırlayınca Vietnamlı kızcağız, "Sen kahvaltıda taze şeyler yiyorsun. Biz sıcak bir şeyler arıyoruz." dedi. Tamam, bak çay da sıcak, balık kızartmak neden yani? Bu arada diğer bir arkadaş, aynı kızın mikrodalga fırında balık "pişirmeye çalıştığını" iddia ediyor, çok enteresan şeyler oluyor burada sayın Türkiye.

Zaten çıbık gibi kalmışlar, yarın diyorum bir çılbır yapayım Asyalılara. Bakalım.

*


Yorumlar

Popüler Yayınlar