Aloe Vera İçmek

Aloe vera bitkisini bilir misiniz?

Özellikle kozmetik alanında birçok ürüne aroma verir kendileri, pek de güzel kokar! 

Bir de neden bilmiyorum, beni çok mutlu ediyor bu koku. Sanırım mutlu olduğum bir günde maruz kaldım kendisine, örneğin sevdiğim bir yerin sabununda falan rastlamış olabilirim; çünkü bana nedenini hatırlayamadığım bir mutluluk hissi veriyor.

İşte, ben o mutluluğu içtim!

Hollanda'da aloe veralı meyve suları satılıyor. Keşke birebir tarif edebilseydim tadını, kokusunu... Şu an şişeyi tekrar tekrar kokluyorum doğru kelimeleri bulabilmek için. Tatlı, şekerli gibi hani; ama çok doğal bir koku veriyor. Ama aroma kokusu çok yoğun; üstelik içinde aloe vera bitkisinin parçacıkları da var. Fotoğraflarda parçacıkları da göstermeye çalıştım, dilerim bir gün Türkiye'ye de gelir bunlar, enteresan bir şey. :)





*

Yorumlar

Popüler Yayınlar